Planinsko društvo

Trajanje:   1 dan
Težavnost:   Lahka
Vodnik:   Vodniki PDMMO
Razpis:   PDF file (celoten razpis z vsemi podrobnejšimi podatki)
Velika planina!

Velika Planina ponuja številne možnosti za sprehode ter daljše pohode, ki jih po želji združite z ogledom naravnih ter etnoloških zanimivosti planine.

Prvi predlog:
Po izstopu iz nihalke, pot nadaljujete peš do vrha planine (30 min hoje). Od tod, vas do pastirskega naselja loči nadaljnjih 15 min hoje. Pot nadaljujete mimo Gostišča Zeleni Rob ter sledite oznakam pastirsko naselje - Mala planina.

Drugi predlog:
Druga možnost se vam odpira v smeri Planine Konjščice ter Planine Dol. Pot nadaljujete mimo gostišča Zeleni Rob ter po nekaj 100m zavijete levo. Od tu naprej sledite oznakam za obe planini. Po približno 15min hoda dosežete Konjšico od koder se po označeni poti po želji spustite še do Planine Dol.

Tretji predlog: Najbolj aktivni se lahko na planino odpravite peš po označenih planinskih pešpoteh. Izhodišča predstavljajo kraji Stahovica, Kamniška Bistrica-Kraljev Hrib ter Krivčevo, ki leži ob lokalni cesti Stahovica-Črnivec. Predviden čas, ki ga potrebujete za doseg Velike planine je 3h, povratek v dolino pa si lahko olajšate z vožnjo z nihalko.

Seveda pa planina ponuja izhodišče za višje ležeče vršace v Kamniških Alpah.

Vozni red sedežnice in nihalke si poglejte na spletni strani za Veliko planino!
Slike iz izleta prosim pošljite vodniku.